HE HE HE HE!

Nu är jag här igen.. suck tänker säkert de flesta^^ jag med för den delen.. Vet att jag egentligen borde sova så jag är pigg till jobbet i morgon.. men NÄHÄDUU.. alex är i full sjå med att ta kort på sina nagellack.. hah insåg att jag hade en del :S eller.. har vetat det, men inte brytt mig, köper och slänger  hela tiden. AJA.. Nu har jag målat mina naglar svarta iaf.:)wiieee!! tänkte lägga upp lite bilder på dem. lol

DEPEND


ISADORA


H&Ms ( och bakom en skymt av.........)


...av HELLO FUCKING KITTY.. det är okej att spy och svälja..


Lite annat random bajs


FAVVISARNA


Typ alla


Mamma har alltid sagt till mig att nagellacken håller bäst i kylskåpet.. och jag tror henne.. eller ja ngt liknande.


Kommentarer
Postat av: pavve

kanske det mest intressanta inlägg du någonsin skrivit......vad är problemet?

2010-08-06 @ 03:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0