HEHEH

vill egentligen skriva såhär :
ÅH hej alla!! nu har jag varit ute i skogen och plockat massor med blåbär.. var ju en massa blåbär ute nu när alla bärplockare strejkar..Jag hade inga större tankar på att jag skulle bli uppäten  av en björn eller dö i ett stort spindelnät.. Allt var så fridfull och ensamt.. bara jag och hinken full med blåbär.. oj, oj oj vad jag ska äta  blåbär nu, tills jag både bajsar och kissar  lila.. hihi. busigt..
Men tyvärr går det ej, har inte varit ute och plockat blåbär.. skulle nog aldrig ge mig ut i skogen bara för det! så satans cp rädd för björnar. anyhow! Kvällen spenderades hos ida och robin, vi såg tv, bastade och pratade..och drack kaffe som några gamlingar som suttit på hem och inte gjort något vettigt än att dricka kaffe under flera år. Sedan kring halv ett tiden gick jag hem.. nu sitter jag och, vet faktiskt inte vad jag ska göra.. typ.. se film.. är sugen på att baka något.. eller kanske lägga ut fällor på kyrkparkeringen så jag kan förstöra för alla eparaggare!! får se hur jag gör.. talk to u later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0