HOLA AMIGOS

tacos... Åh, nu är jag hemma, men ska senare in till El umeas. Iaf gick det inte bra på jobbet idag, I KNOW! Dagen gick cp segt! blev less, ville gå hem.. Aja nu är jag ju hemma iaf. HAha alltså idag när jag ringde paula, så kom jag fram till nån taxi, då har mongot tappat telefonen i taxin, ville skratta, spy och svälja samtidigt.. så paula, om du läser det här, så är iaf din telefon i goda händer. :) pjuh.. Aja nu ska jag göra mig lite i ordning sedan dra.  känner att, jag är avis på alla som är/varit på ACDC.. graawwwww.. hejdå

                                                          Älsklings paula


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det ingen bild på din piercing eller?

2010-08-08 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0