i taket lyser stjärnorna

JAG KAN INTE SOVA! har inte försökt heller men.. aja! lyssnar på musiken som är med i filmen P.S I Love You.. åh. så vackert..
jag och min käraste syster ida var ute och gick ikväll,och ni i nordmaling vet hur jävulst mycket det regnade ikväll.,åskade och blixtrade på som bara den. Vi Var helt genomblöta när vi kom hem,  så baxade byxor och tröja av ida.. sedan satt hon, jag  och robin och spelade kort och drack kaffe. Trevligttrevligt.:) och kan ju skryta med att jag gick hem med vinst..Satt fint! och nurå? lite bilder.? paula kommer på tisdag också.. blir härligt att snacka skit och vara allmänt sjuk i huvudet.. (LOVE)











Jonna tvingade med mig på cirkus.........







regnizen som kom efter att det regnat som fan idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När får vi se piercingen?

2010-08-23 @ 18:22:11
Postat av: Anonym

Varför raderar du min kommentar Alexandra?

Man ska inte göra något man inte kan stå för!

..grow up!

2010-08-24 @ 09:24:51
Postat av: Anonym

du har råkat klippa i en av bilderna gudrun!

2010-08-24 @ 21:30:53
Postat av: :D :D :D

oj vad du är vacker :D

2010-09-22 @ 05:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0