In i kylan

HelloOo!!
äre nu man ska skriva vad som har hänt(?!!?!?) okej..
Iaf så ligger jag i sängen och ska snart sätta igång en film.. skönt att ligga och slappna av.. Fick suget av att läsa en bok också, men det suget försvann nästan lika fort. saaad..  Blev ju bjuden på middag hos ida och robin och det var riktigt gott:) tack !! vet att du läser det här ida ;) Btw !! du kan ju ringa mig i morgon på dagen! ensam hemma. aja.. När jag pappa och sandra varit hos ida for vi till statoil och hyrde en film och köpte lite.. götta... for hem , såg första filmen som var The wolfman.. satan den var fan bra, hoppade till som satan ibland.. och ibland satt jag och kikade i handen, mellan springorna som blir, ni vet ^^  Sedan efter den filmen blev det någon annan vidrig film, som jag dock inte minns namnet på..  Nä dax för film. Godnatt alla fina själar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0