Jättekul!

verkligen jättekul att se att det är folk som kommenterar som jag inte känner och länkar sina bloggar.. :) blir som väldigt spännande då :) weeiiii

anyhow.. dagen? vad hände? joo.!! så här ligger det till, gick ut i solen.. insåg att det kanske är dax att göra sig lite i ordning istället.. så jag tog på mig kläder osvosvosv.. Sedan så ringde thomas och frågade om jag skulle med in till stan en snabbis.. FINE tyckte jag lixom.. storstaden är ju alltid ngt lite extra.. Thomas lämnade in några jobb papper och senare sökte ett par skor.. vi gav upp och for och käkade istället. Gött som fan i käften! Nåväl.. vi drog sedan hem igen.. For ner på basketplan och ravade lite.. eller ja.. killarna spelade och jag satt mest och psykade.. har inte riktigt längden för att dunka och hålla på ^^ hehe.. sedan for vi hem till thomas och såg film.. skulle se 2 typ, men det slutade att vi såg en.. undercover brothers.. den är as clean ju!!! se den ifall ni INTE har. har ni det SÅ SE DEN IGEN.. jajaja.. nu ska jag klura ut något..vet inte riktigt vad men.. berättar vell sedan.. hihi talk to u later.. nu lite skor som´jag vill ska bo i mitt skorum :







inspiration




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0