konstiga dag..

hej alla fina själar, ni elaka själar säger jag hej till också..
idag/går var en sådan konstig natt lixom.. städade garderoben och så till sena natten, somnade inte förens kl 3 typ. klockan ringde 04.30..juste.. måste hem till mamma för att fredrik åker ju på jobbet.. jag packar mina saker och börjar vandra.. Det var minus 6 grader ute, det var kallt men samtidigt så gillade jag kylan. Mina fingrar frös och mina öron blev iskalla, men just den smärtan tycker jag om... Det var så friskande att gå ute, det var fuktigt, kallt och luften var alldeles ny, inte använd lixom..Jag kännde så otroligt många dofter jag aldrig skullle lägga märke till annars.. Ibland luktade det så sött att jag bara ville räcka ut tungan i hopp om att få någon smak på den..ibland kom fräna dofter som jag absout inte kände igen... jag gick där med min stora jacka och mina boots och kände att jag skulle kunnat gå i evigheter i hopp om att komma till en väldigt vacker plats. Men.. jag kom ju hem någon gång också.. sov till kl 8.. väckte och tog fram frukost åt jonna.. lämnade av henne på fritids.. somnade och vaknade av att ida ringde på hemma.. och nu.. sitter jag här. TAGGAD som ett cp på modo matchen ikväll och är sugen på kaffe.. såja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0