Ledighet

hola amigos! som sagt så skulle jag vara vaken till kl 5 i morse och med min tjurighet så klarade jag det .. for hem till mamma då.. hon jobbade natt och fredrik började jobbet kl 5 ..så.. var tvungen att vara hemma då .. så  att  jonna inte fick vara ensam hemma.. Kom hem, sov till kl halv 12(!?!?) Nu ska jag göra mig i ordning och sedan dra till ida hade jag tänkt. Vet inte riktigt om dom älskar mina våldgästande fasoner, men jag är sugen på kaffe.. så.. dom får tycka vad dom vill. Äre lotta på liseberg ikväll? eller allsång på skansen? eller är det inget mysigt på tv ikväll.. ska kika upp det tror jag.. Jag är iaf ledig nästan hela veckan och det kan inte kännas mer än skönt.. Juste, ville unna mig själv lite bling idag och köpte mig en ny navelpiercing.. en vanlig men  med en svart diamant på typ.. fint med svart.. hehe.. inte direkt ovanligt.. (: men i will talk to u later.

juste, hittade den här muterande äcklet på jobbet också.. sjukt vad olika färger det finns på dom.. spy svälja


och nu till något som gör mig på bra humör.. Önskar att jag var den här bruttan:
sjukt cpbra röst och allmänt.. ja.. underbar?

Kommentarer
Postat av: a weinhofen

morsning korsning! här ska du få en riktig käftsmäll(inte ordagrant så att säga) utan en låt som will blow your mind :DDD http://www.youtube.com/watch?v=SPVbtM9-3Jo ENJOY

2010-08-16 @ 17:35:40
Postat av: Emelie

Hej bruttan! :)

Dom är i stl 36, riktigt snygga!

Du får köpa dom om du vill! säg bara till om du är intresserad, isåfall kan jag ta med mig dom på häggan nån dag. :)

2010-08-16 @ 18:18:57
URL: http://emelaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-17 @ 20:09:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0