såå!

Blev helt tokig alltså.. Hela google chrome bara spårade och inlägget jag skrev översattes till engelska.. tack och lov att chris upptäckte det .. säker fler som gjort det också.. men nu har jag iaf Mozilla och det funkar mycket bättre. jag behöver inte översätta varje sida till svenska och en massa skit, och sedan har jag hittat ett tema som är svart,svart och svart. Kan inte mer än att bara älska det ! :) weiii!!  Idag då.. Känner att ögonen värker och att jag känner mig trött, men vafan, inte sovit ju.. smällar man får ta.. Idag kring 2 tiden så for jag med mamma, jonna, marina och hennes 2 små vildingar, cissi,  och nathalie och cissis 2 små döttrar på fiket och käkade lunch.. Käkade en kyklingsallad som verkligen knullade mig i munnen.. var götttttt!! Den där salladen blev min frukost, lunch och middag.. :) For efter det till falle(fahlgrens) och handlade lite nytt smink.. Måste även rengööra min sminkväska.. Min ögonskugga har gått sönder i den och du ser det ut som ett skithål där nere.  Tar lång tid faktiskt att tvätta upp och torka alla grejer.. Men.. det får ju tiden att gå iaf. eftersom att jag inte har nåra större planer på kvällen :) Nä nu ska jag duscha och bli en människa igen! talk to u later mates!
Och taggen inför helgen är enorm!! yeaay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0