saved by the bell

önskar jag...jag vet inte..suck..
S
ka sluta deppa på en massa olika saker och berätta en hemlis. Det är så här att jag har legat och funderar och tänkt och riktigt kännt efter och ja, jag ser fram emot ett sista skolår. wtf alex?!?!  i know. Men.. Ja, eftersom, alla underbara människor som man får träffa igen, iaf jag får tillbaka rutiner och kan bara blicka fram till balen och studenten, och sedan efter det.. Dra långt som fan härifrån. så ja.. det kommer bli funny med skola. Plus att paula kommer på tisdag :) hihi weeiii.. nu ska jag koka kaffe och sätta igång någon rulle, har fortfarande inte vaknat till riktigt än ^^ hejs!


Kommentarer
Postat av: a weinhofen

live hard live your dream

2010-08-22 @ 15:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0