somsagt

....så äter jag frukost.. och ni som vill anteckna kan gärna göra det.. ni får det... annars ok hane dö..  för det smakar förjävla gött, mackor med oskt,skinka och gurka och en stor kopp kaffe. och underbar musik..oohhh. knullas i munnen och i öronen...
Nudå? Jo det är så här mina vänner, att jag har nu tänkt.. eller försökt tänka. Jag  tänker skriva lite vad jag vill..lixom... Tex..fösta prioriteringen, Hål i tungan. Andra prioritering, tattueringen. Tredje prioritering FLYTTA.. sedan efter gymnasiet vill jag så gärna sticka till stockholm..hmm. det borde kanske vara prioritering ett.. ah. skitsamma. fjärde då? utomlands.. ja utomlands är prioritering fyra.. och nu femte prioritering är att jag ska hämta mer kaffe.. sätta mig på ballan och sola lite.. HANE! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vi måste ju få se dom andra piercingarna före

2010-08-19 @ 08:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0