Tjingtjing! saknar eller när jag skriver det.. hon säger alltid så.. tjing..

brb.. ska ut en snabbis.. 5 min..

sådär!
Åh vilken slappar dag jag har haft idag! helt sjukt. Klev upp typ kl 13. käkade lite frulle sedan for jag hem till ida och robin. Drack lite kaffe ( måste vara med i det dagliga intaget av vätska) sedan så klirrade jag hennes fiskar som hon hade köpt. hehe. fisk,fisk.. var där till typ halv 5, for hem, sedan har jag dött resten av kvällen..kännner mig som död snö.. heh måste nog se den ikväll. anyhow så kommer jag lägga ut en massa randombilder nu. Tills mitt te har blivit lite kallare och drickvänligt. jajuste ! LOL! jag har ju tagit ut min töjning i örat! tänkte att jag inte ska ha den på balen, men det är ju fan månader kvar tills dess ju.. aja.. så fort balen är över ska jag börja töja igen!


Åt fukost ute, fast vi var som ändå inne.. men det var Hur fint som helst, och frukosten var go som fan i käften. chillade med jossan och linn i stockholm..









Marknaden!!


chill i övik och husum :)



NU TILL DET VÄRSTA!!! jag har typ en djungel ute vid jobbet! kika in dessa monster som jag hittat!


Nä nu ska en mindre taggad alex göra något annat! seeee yah!

Kommentarer
Postat av: a weinhofen

grrr

2010-08-03 @ 10:57:35
Postat av: linn

frukosten va fan inte dålig! (kommer aldrig komma till häggan igen om ni inte tar bort de där spindlarna)

2010-08-05 @ 14:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0