AAAAAH!

hallojhalloj era små köttslamsor :)

kom precis hem efter att ha köpt en ny töjning :) sweeeet!
skulle
plugga på min religionuppgift jag hade, men eftersom att datorn är virus drabbad och förståndshandikappad så kan jag inte plugga på det.. så jag får ta tag i psykosocialt provet i stället, känns så mindre kul när man kan ha flera olika val på olika prov man kan välja att plugga till.

JA men helgen? VAREN AWESOME elle? EEEH JO!!!
asså raubtier och sabaton var sjukt bra!! helt annorlunda att se dem live!! härligt folk och härlig stämning, och steelwing sångaren kan få bli far till mina barn, satan, han kommer ju nästan upp i samma höga toner som dio, helt galen! :D nu ska jag se till att få ngt i käften och sedan börja töjja och göra lite läxa! rolig måndag! (Y)
Peace!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0