älskade julen

Hej alla fina där ute! :) märker att jag inte skrivit på jättelänge, men nu kommer det en liten sammanfattning på allt.. eller.. ja, i måndags så var jag på middag hos marcus och matte, där anja och simon också var med:) riktigt trevligt och hur äckligt god man som helst (: i tisdags så.vafan gjorde jag .. pluggade typ.. eller nått.nsdags pluggade jag också, haha fan vad tråkigt liv jag hade.. nämen ett arbete skulle vara inne då , så jag gjorde klart det sista :) sedan i torsdags så jobbade jag, hih jobbade med ellen nere och mer kan man ju inte begära lixom. älska na baick som ingen spec julstämning på dagen när man jobbade, men på kvällen vid halv 7 när jag kom hem så hade vi uppesittarkväll och då kom julstämningen som en käftsmäll(: lade mig som ett trött barn runt halv 2 tiden kanske, i en enorm längtan på julafton.. haha.. kommer det alltid vara så här? 

nåväl, självaste julafton.. Blev väckt kl 11 då blev det julfrukost, som jag hade kunnat stått mig på hela dagen men(: Men men. kl 3 for mamma,jonna och jag till mormor där resten var, vi såg kalle, myste och sedan kom tomten, och tomtemor :D haha fan första gången.. aja, barnen öppnade sina paket, som tog timmar känndes det som.. glömde bort att jag själv hade paket, man var helt inne av att se barnen öppna.. oooh.. deras lyckliga ansikten är så mycket värt att se och lägga till minnet. (: Jag fick MASSA helt underbara julklapppar, och det jag ska exprimentera med idag bir ju den där paletten med 100 ögonskuggor eller hur många det nu är.. fick den av ida och robin, som jag också var och hälsade på igårkväll!! anyhow.. VAD HÄNDER IDAG!? JULDAGEN = FEST = BÖRJAR JU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu ska jag göra mig i ordning, ta en rök och ta mig en jävel.!! HA EN HELT UNDERBAR DAG!!!!!

har säkert en massa stavfel nu, men har inte tid att bry mig riktigt idag!! tjing! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0