äntligen fredag

collection vår/sommar 2011
    
DESIGNERNA
              kan inte mer än att bara älska dessa skor. 


Kanske ska börja med vad fan det här är!! haha!! 
men jag satt och kikade på dsquared2 och deras kommande collection på tv. Och jag tyckte att stämningen på catwalken var jättehärlig, och jag gillade faktiskt vad dem hade att komma med. Men har som sagt inte lagt ut så mkt bilder nu, men om ni blir nyfikna så kan ni kolla in deras hemsida.. det tycker jag verkligen!! Sjukt äckligt snygga butiker har dem också.  (KOLLA BILDEN PÅ SKON BTW)

nåväl, fredag idag och det känns otroligt härligt, förutom att jag hade tänkt vara duktig idag och plugga lite men min dator har ju åkt på fetaste viruset  så kan tyvärr inte plugga i kväll. "synd" I morgon smäller det, för då ska jag ju in till stan och se sabaton och raubtier!! åååh så magiskt!  ses senare, tjing tjing!
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0