jakedrakestake

hallådär!
tillbaka igen.. inte uppdaterat så mycket men jag lovar att det kommer bli mer.. Måste bli, mer lixom kåt i att ta mer bilder på allt som händer osv. nåväl, just nu ligger jag och ska ladda hem the pirates of the caribbean och få se nu, det ska ta..hmmm 4h 36 minuter.. WTF?!?!  HUR I HELA HELVETET kan det ta en sådan lång tid? aja, blir la att se den i morgon innan sovdax.. kanske känner att jag är sugen på lite död snö eller torkel i knipa.. eller nåra avsnitt av true blood..vattnas i munnen..  Gjorde ett religion prov idag också.. svarade på alla frågor utom 2, men bara för att jag svarade på resten behöver det lixom inte vara rätt.. är ganska bra på att bajsa, ordbajsarens konung eller nått sånt skit. lossar hår som en skabbkatt gör jag också.. jävlar..  Kan ju berätta att julbordet var jätegött, och huuuur trevligt som helst, har lite bilder därifrån faktiskt..  men dom får komma i morgon eller nått.. kanske ska dokumentera hela min dag i morgon? så får ni se hur lite jag gör på dagarna.. kan ju bli spännande.... hoho..  nu kommer en snygg kille alla tjejer där ute kan drömma om inatt :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0