REDAN!?!?

håller jag på att bli en tant? är jag hjärndöd? åt jag en katt i morse? kan tyvärr inte svara på föregående frågorna, men en sak är säker och det är att jag ligger i sängen redo för att sova.. den tidigaste kvällen på otroligt länge alltså.. men ska iofs se en härlig film som jag ska somna till, så ett litet tag till blir jag ju vaken.. Har spenderat typ hela eftermiddagen och kvällen hos syster, fick ju träffa mina små ögonstenar och surra av mig med ida, och så klart KAFFE! Missade bonde ikväll och fällde en liten saltig tår, men får se det i morgon på skolan eller nått. Nä nu ska jag sluta babbla och visa vilken film jag ska se:
god natt mina små slask veck (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0