stop making fun of *** people

tjenatjena!!
vart ingen uppdatering igår tror jag , minns typ inte.. Skulle ju ta kort på vad som hände under hela min dag igår, men insåg efter halva dagen att det fan inte var lönt alltså.. hände så sjukt lite.  Typ. köpte en kaffe på stan innan skolan (en stor) för att överleva morgonen.. var i skolan till kl 5, var hemma kl 6, fick ut och gick med marcus och mattias på dirren då i typ en timme, for hem till ida, satt barnvakt till sovande barn, modo förlorade på straffar ( blev bara en poäng alltså) deppade över det, kom hem till pappa och sandra, såg på nån jävla slakt blod  mördare film och sedan så chillade jag lite dillen och sedan sov jag.. alltså inget spec att ta bilder på lixom.. Hur som haver så har jag nu fått så att jag kan visa bilder på hur min studentmössa kommer att se ut.. och som alla vet(dom som känner mig) så är jag verkligen VERKLIGEN ingen guldmänniska så jag körde min mössa i silver. Här får ni kika lite :






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0