ååååhhhhh...

jag kanske har världens bästa lillasyster.. Vi har nu suttit i mitt rum och tittat på rammstein videos i över 30 minuter typ. Hon riktigt röjer till musiken, och jag fick skriva i hennes "dagbok" för första gången. Det jag fick skriva upp var alla band som var metal och vilka jag tyckte var bra.. haha..lamt egentligen. Men nu så sover hon, la hon nyss, eftersom att jag är ensam hemma ikväll med henne. :)

handlade 4 tröjjor och 2 klänningar idag, ni får se bilder senare, ifall jag ids ta kort.. Somsagt fredag i morgon och det kan ju inte bara bli skönare, har 2 lektioner och börjar kl 11. great! nu är mitt kokande vatten klar och nu ska jag sätta igång en film och dricka cappuccino, riktigt awesome.. kommer en bild på min töjning, fast ska köpa större, bara 1-2mm till^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0