Det ska bli bättring!

Hur är det med alla mina söta läsare ikväll? hah, fult det lät..
Nu så ska jag sluta i någon dag med mitt turkista "hej". eller ja tills jag har hittat något annant språk.
som sagt som alla ser så är det inte helt ordning i min blogg, men jag lovar det ska komma en ändring, ska fixa den till helgen kanske. eller när det finns tid. Tar ju galet lång tid att göra en helt ny blogg. Det känns galet awesome att det är fredag i morgon, och på engelskan så ska det komma en praktikant ( hehe) som på ica reklamen.. ne skojja.. en praktikant ska komma iallafall och  lotta(lärare) sa att han är ung,så nu får man bara hoppas på att han är snygg. Men nu kommer det ett par inte snygga bilder från skolan. ( mina vänner) och en bild där jag faktiskt JOBBAR på matten.. har inte hänt under hela 2an.. fast oskar var tvungen att hjälpa. heheh. Men nu ska jag se en annan del av köping och dricka te... ha en bra kväll.




Kommentarer
Postat av: Eminent läsare

älskar fortf. din blogg, ville bara säga det.



hej

2010-02-12 @ 20:06:54
Postat av: paula

KUL ATT DU SKRIVIT DET DÄR SJÄLV!!

pinsamt.

2010-02-12 @ 20:34:32
URL: http://paulalundstrom.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha ärligt så har jag inte det!

ärligt!!!

2010-02-12 @ 21:09:59
Postat av: BABE GRISEN

älskar din ´verkligen din blogg! brukar sitta utanför ditt förnster på kvällarna när du sitter och skriver! sen brukar jah smyga in i ditt rum och ta ett par anväända trosor och lukta på dom! mmm.... brunt....

2010-02-16 @ 01:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0