en dag då man bara vill ligga kvar

Tjaa alla pigga, hoppas ni är det så ni kan sprida lite energi till mig.. Det är nämligen så här att jag låg och såg OS i natt, och sedan så ringde klockan 06.00.. dax för hockey.. ( hade sovmorgon annars) hade sverige förlorat hade jag aldrig förlåtit mig själv att jag såg matchen, men blev ju vinst så jag ska inte klaga... har varit galet trött idag och är det nu, så jag ska dra en powernap . Ikväll kanske jag skulle sitta barnvakt åt mina småkusiner.. vet inte än.. vad händer för er ikväll? os? sova?plugg? (hoppas jag ingen gör) Eftersom jag själv inte pluggar så mkt, så känns det bättre om ni andra skiter i det också.. ^^ heh.. nu ska jag se tv och sova.. se yah!


Kommentarer
Postat av: :O

Hej, jag heter alexandra och är sjukt snygg?!?!? svar ja!

2010-02-22 @ 23:26:59
Postat av: ELIN

hur sminkar du dig kvinna?

tellll :)

2010-02-23 @ 09:19:16
Postat av: Anonym

Hon behöver ju inge smink, lär ju vara lika söt ändå!

2010-02-23 @ 22:04:52
Postat av: Anonym

å fy fan!

2010-03-03 @ 12:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0