.


Merhaba!!!
att dagen suger? igår sög den riktigt hårt faktiskt.. eller några få höjdpunkter fanns det.. åt en awesome middag, fick träffa mosters älskling (olivia), och att jag gick tidigare från matten och kom hem 4a.. PLUS att jag inte somnade till simpsons och family guy, och att jossan och linn kikade förbi nu när dom har tagit körkortet. Härligt flickor!! men resten av dagen har varit sämst.. skolan.. modo förlorade plus att när jag skulle hämta en apelsin åt olivia så råkar jag trampa in ett häftstift i foten.. hela åkte in bara den vita " hatten " syndes.. Det var inte skönt..  sitter och nojjar att jag ska få blodförgiftning eller nått ^^ hehhe. 

Men nu är det en ny dag oc det kan bara bli bättre.. :) Idag har jag 2 lektioner och en fetfetfet håltimme, så då ska jag på stan och shopppa upp mina presentkort^^  welll, nu är mitt te klart och det är dax för att göra sig i ordning.. se yaaaaah


i sommar ses vi!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0