.

merhaba!!
nu håller jag på att ta på mig lite kläder, ska ut och gå sedan^^ fick veta igår att jag skulle jobba.. vilken tur att jag inte hittade på ngt igår då.. men lite synd.. hade värta planerna för idag men får la ta dom någon annan dag. haha, jonna kom till mig idag med extas i rösten.. Hon hade fått ett nitarmband och hon sa till mig : alex nu är jag som dig, jag ska vara som dig när jag blir stor. själv tycker jag att det är inget att sträva efter men bra att hon har någon att se upp till och som har bra musiksmak;) hehehe!! hon lyssnar faktiskt på metal, eller ja.. joo..  bara när jag lyssnar på det iofs. hon är lite för liten för att fatta spotify.. men hon har en extra stor kärlek till dead by april.. hon dör när hon ser jimmie strimell ( en medlem i dead by april, för er som inte vet)  sök på han,han är galet snygg. well,well, ser fram emot melodifestivalen i kväll..  faktiskt mysigt att umgås och se på det. :) nää nu ska jag ut. see yah lateeerrrrrrrrr..

körde naket på jobbet idag.. luftigt och fint.


skojjaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0