:)

chacha.. dricker latte nu och schteeker i solen, nyss köpt ett par fina pradasolglasögon.
är så himla rik, så jag behöver inte enns kika på priset. känns som en pling mynt i fickan. ha ne fan vad bög.

Nä, ärligt nu.. sitter på svenskan och läraren är ganska läcker...ganska.. GALET läcker.  skriver om språkets historia och jag kunde inte bry mig mindre tror jag ^^  jo jag bryr mig. skolan är mitt life <3.. skämta
nu ska jag sluta dryga. Som de flesta är och vet så är många lediga i morgon. så ikväll ska jag se OS hela kvällen och.. det skulle vara skönt om man fick vara ledig från skolan under hela OS..  skulle uppskattas!!  var och såg på AVATAR i söndags också. andra gången på bio nu och den är fortfarande lika bra!! han är snygg både som avatar och i verkligheten.. kan inte bli bättre. yess..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0