F*sk

OOOOOOOOOOOOOOOHh!!!
Nu sitter jag här.. konstigt. Iaf så ska jag fara bort och äta tacos snart, och fy vad äckligt.. ha skojja.
igår var jag på bio, med krille, william, oskar och jonas(dorro) heh.. Vi var och såg shutter island. jag och oskar (oski) har väntat på den filmen nu i över 100 dagar.. och när vi väl ser den..så ärligt.. blev jag lite besviken. trodde att det skulle vara skräck som fan. men icket. men den var inte dålig heller.. så jag är inte bitter ^^  iaf ett härligt gäng som jag såg med, gjorde min kväll. Tack alla :)  Melodofestivalen ikväll, det ska bli riktigt mysigt :)  så nu ska jag vara lite socia med the family.. ha en trevlig kväll.. Love u not. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0