Hola!!

Städardax på en söndag! Kan faktiskt inte bli så mkt bättre.. Jag tycker om att städa, inte på befallning men när viljan själv kommer så är det riktigt härligt. Har precis tvättat min sminkväska, jag hade råkat krossa min svarta ögonskugga i den, var helt svart innuti.. äckligt.  Jag ska senare efter maten ( tacos) städa min garderob :) haha den ser ut som ett skithål nu, helt rörig.. så nu kanske man hittar igen lite kläder.  Syster ringde för ett tag sedan och dom kanske kommer hem från BB ikväll eller i morgon. gud så härligt det känns att vara moster igen :D åhh.. världens finaste Maya har nu kommit in i mitt liv :) 

Helgen blev inte som planerad men ytterst trevlig, fredagen spenderades med kim och johnny, det var riktigt trevligt. och gårdagen spenderades med anton, simon och tobias :) härliga personer :)  Jonna har en kompis här och dom har en massa "dansvisningar" för mig.. Jag sitter och apploderar och ser road ut.. men sanningen är det att jag inte har sett några lamare danser tidigare.. dom märker inte heller att dom är dåliga, musiken är dålig också.. Amy diamond och någon annan tråkig låt. Pallar inte fler dansvisningar.!!! hoppas att maten är klar snart.  Hur har eran helg varit mina fina?




Kommentarer
Postat av: Paula

LYCKOS dig som får äta tacos :) finns inget jag älskar så mycket som att se en vacker kvinna trycka i sig tacos

du är de finaste jag vet, du är det dyraste i världen. duär mitt blod och mina lungor

2010-03-01 @ 11:51:14
URL: http://paulalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0