MERHABA!!

ska snart byta till ett nytt språk.. hehe spännandeeee!!
Iaf så kom jag hem nu..i hopp om att få käka mat  på dirren, men icket.. pappa och sandra har börjat bli "NYTTIGA"  så dom är ute och går innan middagen. såå det blir mat kl 7 idag iställe. Ska dra en powernap tills dom kommer hem så jag vaknar lagomt till middagen. heh.. Hade idrott idag, hade fys och det säger vell allt.. kommer ligga död hemma i morgon. paula också tror jag;) Fick som vanligt en massa gnat och tjat från en lärare idag med.. börjar på R och slutar på E.. namnet är 3 bokstäver. tror att dom i klassen fattar. hon förstörde min dag igen. grattis. Nä nu ska jag sluta vara neggo. Jag ser iaf fram emot helgen som är utan jobb och det är ju alla hjärtans dag ockå ju. myspyyysss. Plus att modo vann igår 4-1. satan vad jag ÄLSKAR er !!!
nu blire napen. Pusslove , puss mest på paula.


ganska stygg


Men paula tog hem priset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0