Tjolla

Tjenare alla babes.. kommer snart med ett nytt språk.. så fortsätt att kika in här för att se vad nästa språk är.;) Iaf så sitter jag nu och.....väntar på föda.. kommer bli gött i käften som fan.. jättehungrig. HAh! gjorde en "cool" grej idag på skolan, som inte var så coolt.. jag är ju laktosintollerant, och när paula gick och hämtade smör på matan drack jessica av hennes mjölk.. och jag kunde ju inte vara sämre, så jag drack också.. och det slutade med att jag hade galet ont i magen resten av dagen.. ska sluta vara så cool.. 

Jag ska nog och umgås med min syster ikväll, det är typ 5 dar kvar tills hon ska få bebis.. och jag har som en liten baktanke med  att vara med henne nu konstant i  de här 5 dagarna.. Jag kanske är där hos henne när vattnet går.. hur mäktigt skulle inte det vara !?!?!.. hehe..  SNart helg igen, och det blir jobb då.. men vi skiter i den här helgen och kollar framåt en helg.......*fram* HOUSE OF METAL! shit vad nära det är nu, och som man har väntat.. helt galet ! :D heh.. nu ska jag fortsätta spela lite lama spel.. hare

jag känner mig mystisk när jag lyssnar på den här låten..




Kommentarer
Postat av: elina

Jag skulle tycka att det vore riktigt skoj om vattnet gick för henne när hon är på konsum eller nå sånt ställe =) Det va min önskan när hon väntade Olivia..haha

2010-02-25 @ 22:15:43
Postat av: Anonym

HAHAH!! det hade varit galet kul! just bara för att det är ida också ;) vi får hoppas att vattnet går på något konstigt ställe nu istället !

2010-02-25 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0