True...

Eftersom att jag tycker det är lamt att börja ett inlägg med : hejhej, hej, tja, chacha osv.(dömmer ingen) .. Men nu ska det....damtadaaamm!!! SKE EN ÄNDRING! jag ska börja skriva hej på turkiska istället i varje inlägg. spännandeeee

Merhaba!!!
heh, fult.. iaf, sitter här nu och väntar på att få äta rått kött. älskar när det är nyskuret från djuret, riktigt blodigt osv. ha ne skojja. fick typ en kväljning nu. Sitter iallafall och väntar på att pappa ska komma hem och laga lite mat, är vrålhungrig.. Graawww.. så medans jag väntar kan jag ju faktiskt berätta om min måndag.. *hör alla som ropar jaa, jaaaa* Dagen började med sovmorgon, kom till skolan för psykologi, som faktisakt är riktigt kul. Sedan så ringde jossan och linn och jag drog på stan.. så no more skola för mig den dagen.. anyhow. Vi kikade i lite butiker , hittade lite smycken osv. haha hittade ett par fula örhängen som jag köpte.. ska lägga ut bild sen ^^ Sedan så for vi och lunchade på waynes, det satt riktigt fint, var jätemysigt och med det bästa sällskapet så kan det inte bara bli mer än fullpott. vi fikade vidare och var inne på andra perioden, som bestod av.. ja.. paj heh, eller en kaka .. en chai latte, ja ni fattar. Vi fick sedan för oss att dra till HH och där köpte jag inget, men jossan.. satan vad hon handlade, imponerad;) nä nu kurrar magen sönder.. ska knapra på en macka eller nått och pappa har inte ens kommit hem än.. HAN ÄR SEEEEEEEEEEN! eller typ kört i diket med bilen eller nått.. jaja.. See yaah soon!

jag när jag dricker min chai latte..........heheh



Kommentarer
Postat av: Eminent läsare etc.

Okej, kul, ser fram emot fler blogginlägg etc. älskar din blogg :) :)

2010-02-02 @ 18:02:51
Postat av: Linn

Klockren!

2010-02-03 @ 10:39:00
Postat av: paulis

hahahahah du är helt mongo :D :D :D men ganska söt

2010-02-04 @ 20:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0