whaaaaaaaaaat!!

fiskfisk!!
Nu tänker jag komma med storslagna, asså STORSLAGNA nyheter. eller , det var kanske att överdriva men. Iallafall så är min mamma i stockholm och fredrik jobbar natt, så det relateras till att jag kommer vara barnvakt denna vecka.. Inte direkt så att jag hoppas av glädje, men  jag överlever. Kom hem kl 5 med jonna igår, gjorde mat till oss och det blev spagetti och köttfärsås. Om jag ska vara ärlig så var det första gången jag gjorde det..skämms lite nästan. jag experimenterade med en massa kryddor och var beredd på att det inte skulle kunna gå att äta, men icket.. när jag och jonna satt oss vid bordet och jag skulle ta mat så hade hon redan ätit en tugga och sa: " du alex ,det här var gött"  jag blev galet glad. hah. låter lamt men. Sedan var det halv 8 hos mig, gick inte att missa, så då för att vara underbar så gjorde jag efterätt också.. varma bär och glass. Jag är så snäll..  När jonna somnat efter halv 8 hos mig så såg jag på os till 2 halv 3 inatt.. Klev upp kl 7 gjorde jonna i ordning till skolan.. så jag har varit uppe sedan kl 7 i morse och ska plocka ur diskmaskinen och sedan gå ut på en promenad. och sedan bestämma vad jag ska laga till middag. Jag känner mig typ..som en ensamstående ung mamma, heh känns gött!  see yah later!
 


Kommentarer
Postat av: vk

Stilig tjej i tidningen ;)

2010-02-17 @ 13:20:17
Postat av: Anonym

SKA DÖDA ALLA TIDNINGAR

2010-02-17 @ 18:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0