Heellow!

jag vet att jag inte skrivit på väldigt länge, och det beror på att jag  inte varit inne i världens gladaste period.. Men,. den är över nu, ((tack och lov)). Så nu ska jag som ha en nystart. Ni vet.. kanske ett eller nåra inlägg varje dag. Lägga ut mer bilder, her egentligen en massa bilder på nya saker, skor,kläder jag köpt osv.. ska börja lägga upp mer musik också , Jag hoppas att det här håller sig nu.

Kan börja med helgen. I fredags så for pappa och sandra till stan, dom skulle sova på hotell under helgen.. så yttligare en gång ensam hemma, och det är verkligen inget jag klagar över. hehe.. Anton kom över och vi såg på Let's dance.. som vanligt så skämms man lika mycket varje gång man ser det.. eftersom att rabih är med. Han är dålig, ful och jag tål han bara inte.. mfhhhrr. Anyhow.. sen så SPÖADE jag anton i yatzy!!  var en otroligt välsmakande vinst.  Igår så vare ju modo på tv, anton kom över då också också och såg matchen med mig, och.. ja, jag säger bara... mats zuccarello aasen.. favoriten!.. och vad ni tycker vet jag inte ..  Sedan så for jag och antons familj och spelade spel hos hedbergs, det var riktigt trevligt.. galet härligt folk..!!

Idag har jag ej gjort så mycket. faktiskt.. Sett på skräckfilm med pappa och sandra,satt och käkade middag under tiden,och skräckisen var som... slämmig.....vidrig...med en massa kryp.. så fick inte i mig så mkt middag.. suck. har blivit äckelmagad med åren. sen så vare ju ofc i en annan del av köping som var ett måste att se. bättre än Ph typ.. så nu ska jag snart hoppa i säng, kanske platta håret lite så jag inte behöver göra grovjobbet i morgon. men ha en fortsatt god kväll. natti. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0