Hello!!

Igår var jag så less på livet, glömde bort att mobilen var trasig, sedan när jag kom på att den var det så blev jag sjukt depp. Sedan så stötte jag läppen i datorn.. började blöda, bet mig hårt som fan i tungan, var bakis, hade huvudvärk. Sedan när jag satt i tvrummet så kände jag att det luktade bränt. jag ba. vafaan! sedan så luktade jag mig till det brända, och det ledde mig till mitt rum, hade tydligen hett igång min plattång.. blev svarta märken å golvet efter det. trodde det typ skulle börja brinna. inte okej.

Just nu sitter jag hos min syster och är barnvakt åt hennes lilla ängel olivia. Vi har ätit lite chips. är man moster så får man skämma bort barnen. Funderar på att fara ut och äta pizza med henne ikväll. Olivia ligger här brevid mig och ser på nalle puh. sötunge! Så när ida och robin har kommit hem från stan kanske vid 8-9 tiden så ska jag hem till mamma och fredrik och vara barnvakt där åt jonna. Asså vilken dag och kväll. Kom och hälsa på mig..heh.......
Jag hittade en massa bilder på idas dator.. några på mig sedan jag gick ut 9an.. och en massa på olivia. ska lägga ut. heh




haha pappa skulle typ leka bög eller nått! ^^ jag och papa på skolavslutningen i 9an btw..





Det var allt från mig och olivia, nu ska vi äta lunch.. hane !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0