Morning morning!

Jag tycker synd om alla som satt uppe i natt för att se hockey(ävenjag), eller det var ju spännande när matchen väl börjat, men förlusten kan vi skippa. Var övertrött när jag skulle sova.. när jag väl fått in lite lugn i kroppen och lyckas  somna så vaknar jag av att det är en massa snickare typ som målar och håller på i vårat trapphus. jävla skit. sov kanske max 4 timmar inatt.kul.

Och ångesten att skolan börjar snart igen,den har ärligt  aldrig varit så här stor. Har en massa omprov som jag ska göra efter lovet och jag är så smart att jag inte tar med böckerna hem..Det är rättkunskapens fel att det går dåligt i skolan. sjukt värdelös kurs. välj den inte, ett tips från coachen.  Juste, igår innan hockeyn hade börjat så tänkte jag att allt var lugnt.. när jag skull he på svt24så hade vi den inte, serriös vi har sjukt många kanaler men inte den.. kände lessheten.... tänkte att det skulle vara kört men nejdå.. johan skickade en länk så jag kunde se det på internet istället.. han räddade min kväll och jag blev happpyy..thanks^^ Nu ska jag göra frukost och lyssna på mötley. Hane!


SNYGGELISNYGGSNYGG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0