ROCK STAR!

Hellow alla! :)
helg nu och det känns skönt. Ännu skönade är mina fredagar som består av 2 lektioner. gick på stan idag med paula och  köpte mig en tröjja, smycken och skor.. allt vill bo i min garderob.. vetdet.  Jag är just nu eensam hemma,ovanligt? hah, men det är skönt.. har gjort mig lite fika nu och sitter och ser på film på 5an. Rock star. jag älskar den filmen. sett den ett antal gånger. ^^ i morgon blir det jobb och hockey och på söndag blir det jobb också. PENGAR! det kanske blir så.. kanske att jag föjer med pappa och sandra till thailand i 4 veckor.. Men 4 veckór från skolan vet jag inte om lärarna går med på.. anyhow.. nu ska jag fortsätta se filmen och ni alla får ha en trevlig kväll.. pusslove




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0