Såja!

Hej igen, det var längesedan. Jag skyller på att jag är lat. !!
Nu är det en början på en ny helg, och ja.. det känns dåligt, lixom.. sista helgen på lovet, det gör vell ingen taggad I guess..  Dom senaste dagarna har jag hunnit känna smicker, glädje sorg och..längtan..  smickred blev jag faktiskt inne på max. efter att jag hade varit och sett avatar(som var helt galet bra).. nämligen  det ligger till så här att jag fick en killes nummer på hans kvitto och han trodde jag var 25.. haha vet inte om jag ska ta det.. bra eller dåligt.. hah. charmig var han iaf. Glädjen fick jag faktiskt nyss. Vet nu att sommarjobbet är klart och det känns galet skönt. och sorgen? vad tror ni!?  jo modos usla förlust igår...  aldrig kännt en sådan lesshet på någon match tidigare ever.. och längan fick jag av jocke som bara helt randomn började prata om house of metal... det är ju fan snart! satan vad jag taggar.. helt galet.. sickt med bra band.  jag har hittat ett band som jag inte lyssnat på på väldigt länge.. men idag så kände jag suget och nu lyssnar jag på den underbara rösten. AV EN KVINNA :O lägger ut en video.. Hane så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0