stand up and shout...

Hello there!!
Hoppas att eran dag varit bra, även ni som legat bakis idag och velat dö typ. Men jag har full förståelse för det.  Ville dö igår, av ren tråkighet. Eftersom att det var ladies night på puben igår så var alla, jag menar ALLA mina vänner där. Och jag som inte är 18 satt barnvakt åt min lillasyster , eftersom att min mamma också skulle på ladies night.. vet, kan inte bli värre. jag såg iaf hockey med jonna.. modo-frölunda 1-1.. ganska värdelöst.. Men men.. Iaf sen så såg vi film sen kl 9 kanske somnade jag och sov sedan resten av kvällen.. det var min lördag kan inte ha varit sämre.. Fast var ju iofs pigg idag på jobbbet ^^  Efter jobbet så käkade jag middag och sedan får jag och jossan till linn.. där myste vi, såg tv och gjorde en lista för : vad vi ska hinna göra i sommar. ^^  ska ut och fika på stan med dom två i morgon och sedan ska vi ta buss till hörnefors för att fara på HH.. blir en kul liten tripp..  Nu ska jag duscha (som känns otroligt jobbigt just nu) men see yaaah i morgon.
Nattiiii!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0