True

Hej på er alla!!( ni som känner er bakis, ni  som inte får i er någon mat, ni som känner att bakismaten idag räddade era liv).. osv. Hej.

Jag ska bara skriva några korta rader, är inte så pigg idag. hah. Iaf så hade jag det trevligt igår, började att linn kom hem till mig och vi åt och gjorde oss i ordning. Tog sedan bussen till teg.Där var det en massa härligt folk. Nordmalingsbor endast faktiskt. Jag gjorde världens fail igår,jag och linn satt  och pratade och drack när jag skulle he igen min mobil och jag lyckas att tappa ner den i min drink... linn dog av skratt och jag visste inte om jag skulle skratta eller gårta men jag började skratta. Torkade mobilen och hoppades på det bästa. Men icket. den glappade, allt görsvann i den typ och tillslut så la den ba av. Så nu måste jag verkligen köpa en ny mobil. Så ni alla som försökte få tag i mig, fast det inte gick, har ju förklaringen här.  Vi tog senare en taxi in till stan för att fira 12 slaget där, lika fint varje gång är det. :) Sedan efter att sett allt och så så for vi tillbaka på teg igen för efterfest...   har en massa annat också.. men ids inte ta allt.
Jag känner just nu att jag bara vill ligga  och sova, men ska se om jag orkar hitta på någonting.
Men jag hoppas att eran nyår var kanon och att 2010 kommer bli ett awesome år.

Hane!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0