tvåtusentiooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!

TJA! tänkte berätta om min nyår igår, som fram till kl 1 ungefär, var riktigt nice!

kvällen började med att jag käka kebabtalrik på teg, drog sedan till linn och fixade undan saker som kunde gå sönder, och började dricka. Sen vid 8 började folket komma och det blev riktigt bra drag, hade kunnat bli sjukt nice om inte nåra jävla idioter hade börjat förstöra saker, och sno folks dricka. Så alla ut vid 11 och ner mot stan, innan det drog jag, matte,truls, jimmy, gb, robin och nå randombrudar till matte och sa gott nytt år till hans mamma och hennes gäster. sedan gick vi ner till stan och träffa vigge micke hj o lite fler folk från holmsund. Sen tillbaka till teg i världens snöoväder, ville verkligen döda gud. och efterfest hos jessica, som var värdelöst, satt bara i en säng och drack öl typ.. så jag tog 2 bussen hem till umedalen!!

alexandra gick ju inte få tag i under kvällen heller, för den smarta ungen tappade telefonen i nån grogg så den förstördes, väldigt lyckat!!!


aja, nu ska jag typ sova, slitet!


// aleeexanderrrrbooiii ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0