02.33

Åh, känner att jag börjar bli galet cptrött nu.. ska försöka leta min kabel till telefonen så jag kan lägga in lite bildz. Har ju bara lagt ut en massa snygga bilder i tigigare inlägg.. Kan ju berätta lite att helgen var fin.. :) har varit i stan med thomas, paula, anton och jocke...sett en massa film..Igår var jossan och linn här, vi gjorde tacos, drack lite och sent som kl 01 begav vi oss på fest.. Låter sent men.. Kom inte hem förens kl 5 typ.. så.. det var fortdarande rave. inte enns bakis idag när jag jobbade. Ikväll så kom mamma till lägenheten, vi chillade och sedan så for vi till sophie och skulle se film :) så ikvällen idag har varit så bra som jag har förtjänat den. Ska ju jobba hela veckan nu fram tills midsommar. Btw, vad ska ni alla göra på midsommar. själv är min planerad ut i den minsta detalj ^^ Nu ska jag slå igång en film och sedan sova :) ska våldgästa syster i morgon och dricka kaffe^^ Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0