FINT VÄDER UTE (04.12)

ja eftersom brist på annat, så kan jag lägga upp lite bilder.. :) lite random sådär
lyssnar på ozzy också btw..

Kunde inte sluta skratta när jag såg vilket program som skulle komma sedan !!!!!!


YRAN! bland den slitnaste helgen i mitt liv, tror jag!


skräckfilm i thomas stuga^^


den här natten var jag och paula uppe hela natten.. satan vilka krigare vi var.. sov inte på typ 30 timmar


Grillning hos linn på skolavslutningen!! hon är helt galen i kött.. men det är vell det tigrar är bäst på??


paula=hungrig


Ehhhh....????


efter misstaget ( klippakort), eller misstag vare vell inte.. så har håret fan börjat växa igen.. inser knappt själv.


ALLA STUDENTER!  1 år kvar, 1 år kvaaar.. känns nästan bra att skriva det :S


mamma käpte xxl långa salta pinnar! stört goda också!!


försökte få lite bränna...


ville spy när jag såg dom här på godishuset :O satan vad vidrigt.. hatar sega råttor..-.-


var i stan och chillade med jocke, thomas, anton och andreas


nu orkar jag inte mer! NU SKA JAG SOVA OCH förhoppningsvis sola i morgon! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0