hej hallå tja

Åh! längesedan tangenterna glödde.. Men nu kommer dom nog att göra det.
Måste ju berätta om de " vilda" dagarna.. eller ja.. dom har faktiskt varit vilda, om jag ska vara ärlig. Jag kan ju börja med : skolavslutningen (torsdag). Den var jättefin och alla studenter var hur fina som helst. :) chillade med alexander,krille,paula linn ,jessica och pikke, tror det var alla. sedan såg man alla studenter komma ut.. Blev faktiskt rörd. For sedan in till själva stan och där skildes jessica från jag och linn ( cyklade) hon är hurtig.. och jag och linn tog bussen. Väl framme hos linn så kom paula. Så hela tjejgänget samlat så begav vi oss mot affären.. Vi skulle käka grillat, blev förfest och styling innan vi drog ner på stan. Träffade en massa trevligt folk nere vid kajen!! helt awesome. Och sedan en massa glada studenter i centrum. senare så blev det böleäng och där träffade med underbara människor också. !! så jag kan ju inte mer än säga att torsdagen var huuuur lyckad som helst. typ 10+
Fredagen blev det fest i en stuga, och där var det hur trevligt som helst också. fick träffa massa nya folk också :) alltid lika kul.
På lördagen var det 40 års fest.
SÅÅÅ men adra ord så var jag ganska sliiiten på söndagen.
sedan har det inte hänt så mycket,
eller.. jo igår.. Var med anton, thomas och jocke, vi drog in till stan, chillade och käkade och det avslutades med film hos jocke..:) var hemma kring halv 3 tiden. Så nu ska jag se en film, eller vad det nu är med mamma och vänta på att anton ska komma hem från fiskningen, han var leksugen. hihi..
hoppas ni har en trevlig kväll. Love u !


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så snygg :D

2010-07-25 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0