SPANIEN!

som alla vet så är jag i spanien just nu..
där ljög jag.. önskar att jag vat där nu och såg matchen som spelas.. Jag är iaf glad idag, portugal vann matchen, jag for och käkade ute och nu ser jag på spaniens match. :) har jobb i morgon och jag känner mig faktiskt taggad.. Träffade 2 tigrar idag också, mange och brasse och dom var lika taggad som jag på midsommar!! åh så härligt! haha kikade igenom lite bilder på datorn och hittade 2 bilder, det är när jag och oskar sitter på stödmatten och äter vindruvor.. slutade med att  vi tryckte upp alla under läppen!! satan så äckligt ful man kan bli. lol.


Kommentarer
Postat av: aja

vm spelas ju i sydafrika stupid girl!;)

2010-06-24 @ 12:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0