ååhåå vilken härlig dag.. nanan..

Idag har det varit sol,sol,sol,sol och massor av sol.. Känns som att våren är på väg nu. Gick vid halv 11 tiden på stan med paulamusen och kikade lite, var hur mysigt som helst i solen. Vi ska ut och käka på stan på fredag också..bästa paula.  Jag skulle ikväll plugga men icket.. blev som den vanliga tisdagen, halv åtta hos mig, dating in the dark och nu desperate housewives... kommer få plugga hela natten..

När jag lix sitter här och inte vill plugga, så kan jag ju passa på att skriva lite saker som ni kanske inte viste om mig. eller ja. typ. i brist på annat. hmm. vars ska jag börja.. bara lite randomsaker sådär

Jag är 160 LÅNG.hehe men med mina" high heels" så ser man ju längre ut..
Jag har lite av en fotfobi.. tycker att fötter är ganska..vidriga?
Jag är tyvärr fast i det där träsket att jag kan använda många svordomar.. tyvärr
Jag är otroligt dålig på engelska..helt galet.. gick i stödengelska i typ 6an. hah
Jag har spindelfobi, det har många så det är ganska vanligt, men har en fobi mot flugor och fjärilar också.
Jag bet av morrhåren på min katt när jag var liten. kommer ihåg det än.. ((var bara tvungen)). hhah
Jag är en väldigt oseriös och ironisk person, men om man känner mig väl så vet man när jag är det och inte.
jag är väldigt lättroad..det lilla minsta kan roa mig
Jag hatar kaviar 
Jag älskar metal, och musik över huvudtaget.. men har en speciell kärlek till slipknot.. och.. ja... när maskerna är på så bara mjaowww...gör det hela ännu bättre.
Jag är jättekänslig när det gäller typ fina saker, kan gråta typ till vilket program som helst, eller om någon säger ett fint tal eller så..
Jag tycker att man inte kan få bättre inlevelse i en film som i en skräckis..
När jag är ensam hemma så brukar jag (Ibland) låtsas att jag är med i ett tvprogram.. kan gå runt och prata för mig själv..fördriver tiden bra faktiskt..heh
Jag kan nästan,eller gör det nu men..påstå att jag är väldigt glad av mig. Fast alla har ju dåliga dagar, men för det mesta så är jag glad
Jag sover i snitt 4-5 timmar varje natt(när det är skola)
Jag är otroligt morgonpigg.... och kvällspigg
Jag ångrar att jag inte hade kvar mitt långa hår
Jag tycker att mycket tatueringar är så himla snyggt, ja då menar jag på killar.. känner typ, ju mer desto snyggare
jag känner att jag måste börja plugga nu, svanska prov i morgon. hehe












Kommentarer
Postat av: linnslickepinnnnn

vet du hur många pojkar som kommer tatuera sig nu bara för att få dig? ;)

2010-03-29 @ 14:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0