.


Det är fint väder ute, jag är glad och jag Hoppas ni har faft en fin natt. Jag somnade till filmen jag skulle se igår med mamma..  men natten var ganska skön. somsagt så sög min kväll igår.. eller ja efter kl 7.men,men ska glömma det nu..blev påmind om det på nyheterna nu i morse.inte okej.

Iallafall så var jag på HoM i lördags..Det var galet kul och jag hade ett underbart umgänge!:D haha jag har blåmärken på mina axlar och små blåmärken överallt på mina bröst.. hah det är inte lätt att vara längst fram. träffade massa fina folk och ja.. det var  hur kul som helst. längtar redan till nästa!!!  Söndagen var inte lika rolig, fyfan vad dålig jag var.. helt galet.. mådde illa igår också till och med.shit. Men det känns riktigt skönt att vi har lov så man får vila upp sig :) jag ska snart hoppa in i duschen och sedan åka till stan med mamma och lite folk..trevligttrevligt !! see yah later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0