fina dag!

Jag och olivia har precis ätit lunch, så nu  sitter hon och ser på barnprogram.:) för någon timme sedan var vi ute och gjorde en snögubbe, den blev riktigt snygg..fast jag ser nu att den har tappat sina ögon, haha det är ju så varmt ute.. snart kommer pernilla och hämtar henne, då ska jag hem och duscha och göra mig i ordning.. hockey ikväll och sedan får man se vad kvällen bjuder på.. inget jobb nu på hela helgen. Jobbade igår och det gick faktiskt riktigt bra. :) nää nu ska jag vara social med olivia.. ^^
saknar paulaaaaa btw.....

sugen på den.!!


Kommentarer
Postat av: Paula

jag saknar dig med.............. man behöver liksom lite av dig varje dag för att må bra, heh

2010-03-11 @ 17:35:05
URL: http://paulalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0