finner inga ord

Somsagt så sumpade modo slutspel.. och ni som inte viste så vet ni nu.. Eftersom att jag är ett stort modofan så har min kväll sugit och det är REJÄLT! Men det är bara att inse att vi inte är bättre än så.

annars så har dagen varit fin.. Olivia är kanske sen sötaste varelsen med 2 ben.. så mysigt att vara med henne och att vara moster är lika mysigt. Var på häggströms idag också för att hjälpa sandra att hitta lite kläder, bland annat till dopet vi ska till som är på lördag, det slutade att  hon kom hem med 13 plagg tror jag. helt insane..  jag kikade in i min garderob idag.. kanske inte helt ovanligt men.. iaf så slog tanken mig att det kanske är dax att he in lite sommarkläder.. jag har hängt undan en massa sommarkläder under vintern så att det ska rymmas i min garderob och nu måste jag in med sommarkläderna. kommer bli tajt...som paula.. ha ne skojja.. Men nu ska jag se film sen sova.. och sen kom polly heter den.. hur kul som helst.  nattinatii..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0