God morgon alla goa!

Hur är det idag!? :)
jag är ialafall piggare än någonsin och jag har precis klivit upp.. Helt galet..Blev iofs en massa sovande igår^^ Kom hem efter jobbet till pappa kl 3, ringde pappa eftersom att han var på poker.. Så vi skulle äte middag när han spelat klart.. bra sa jag.. då hinner jag powernapa lite.. och kl 3 är det ju fortfaranda ljust ute.Vaknade när pappa ringde och sa.. Nu går vi och äter..var helt nyvaken och kändes som att jag sovit i 72847624 timmar och så kikade jag på klockan.. HALV ÅTTA.. var helt mörkt ute...whaaaat!! aja var inte så hungrig..faktiskt mysigt att gå ut och äta på resturang så sent ^^ hih aja.. nog om tjafs..kvällen var ändå ganska lugn..  HAHA juste.. när jag skulle gå och lägga mig typ vid 2 halv 3? så plingade det på dörren.. haha (tur att sandra öppnade, hon hade precis kommit hem också..) jag stod halvnaken på toan och höll på att tvätta av mig.. ialafall i dörröppningen stod anton och magnus..vet inte om det var ngn fler? dom var dragna som fan.. haha idioter.. vi alla här hemma fick oss ett gott skratt iallafall...ska fråga anton om han minns ngt.. haha :) nu ska jag ta och göra mig i ordning för jobbet .. se u later.





OLIVIA ÄR MIN BÄSTA!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

NICE!

2010-03-28 @ 10:41:56
Postat av: LOlolol

PEDOFIL!!!

2010-03-29 @ 19:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0