GOD MORGON

haha, vad jag gör vaken nu är ett mysterium.. Var så här att jag försov mig idag.."synd" missade en föreläsning om dataspelsberoende typ..heh.. jag borde egentligen bara gått och lagt mig igen, men blev hur pigg som helst, så jag ska göra lite frulle nu och sätta en film.Och förhoppningsvis så kanske jag somnar till den..vädret äger inte så jätte hårt heller, så man behöver inte känna någon ångest över att man är inne. Jag ska lägga en extra tanke på er som är på föreläsningen..ni kommer ha det så kul.. fast.. haha.. nej..  det ska jag inte... och paula som frågade om jag skulle komma och ja sa igår att "ja det ska jag".. då for hon bara för att jag skulle det..så nu sitter  hon där.. själv.. haha. åh tyck om dig paula!! bjuder på morgonens snygging..


Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: dom fanns på nelly.com , men är slut nu :( :( visst har dom snygga?!?!?! Saknar dig också, borde ses och ta en fika någon dag! kraaam

2010-03-25 @ 18:34:34
URL: http://www.oliviaolsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0