Hej igen alla fina!

har inte blivit mycket bloggande alls den sista tiden.. Och ärligt så vet jag ej varför.. Men nu ska jag ta ta i det igen. Idag var det ju första skoldagen och den hade med sig, sol,sol,sol,sooool!!! var hur fint som helst!! satt ute idag och väntade på bussen med patrik.. Var jätteskönt!! :) Satt barnvakt ikväll också till mina småkusiner, dom är hur söta som helst.. och jag har spelat/tittat på bilspel typ hela kvällen ^^ hahah .. killar alltså..  sitter och knaprar på frukt som en tok i hopp om att få en kick... cappuccinon är på G och nu är det skolarbete som gäller, sedan en mysig film.. som vanligt så blir det grease ^^ hih ha en fin kväll alla!!


Kommentarer
Postat av: inte så anonym

Kul att du planerar på att ta dig ur din uppdaterings-svacka! Fina bilder också. :) :) :)



Din blogg är bäst!

2010-03-15 @ 22:27:38
Postat av: elin

är du mörkhårig egentligen?

2010-03-20 @ 19:30:12
Postat av: alexandra

Jag har varit mörkhårig så länge jag kan minnas.. vet inte riktigt vad du menar med frågan.. är ju mörkhårig på bilden, men.. färgade utväxten nyss så håret blev ännu mörkare då :)

2010-03-23 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0