Hej igen.. snart kommer jag med en stark åsikt.

Men först så kommer jag med en låt.. Okej, som alla vet så älskar , älskar jag metal. MEN som tony säger, så finns det vissa låtar som får mig att bli på så galet piggt humör. som den här låten.. bara när dom sjungen . heeeejhåååh.. okej, nu lät det som att det var någon låt från medeltiden.. men icket.. lyssna på den och bli glada, det gör mig glad ^^hhihi




Så, från happy till verklighet.. Hmfgg (hostade till) nu.. JAG ÄR SÅ (FORTFARANDE) ARG ATT DEN DÄR ANNA KOM FÖRE SALEM AL FAKIR I MELODIFESTIVALEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!  har suttit och lyssnat på båda låtarna flera gånger ikväll och jag vet verkligen inte,verkligen inte vad det är som skiljer annas låt från salems.. Hans är ju så galet mycket bättre. Och när jag väl stör mig på en sak..så kan jag störa mig på det ganska länge..så.. vad tycker ni? var det rätt låt som gick vidare? kommentera gärna en liten åsikt.. så .. det var allt för ikväll. Pusssovgott alla.


Kommentarer
Postat av: cissi piss

ÅHHHHHHHHHHHHHH

Jag håller med till 100%

2010-03-16 @ 07:03:28
Postat av: Linn

manboy skulle ha vunnit!!!!!!

2010-03-16 @ 10:15:31
Postat av: alexandra

hahaha!! Jag hoppas att det är ironi! ;)

2010-03-16 @ 11:40:33
Postat av: Linn

va? vad då ironi? jag förstår inte

2010-03-17 @ 13:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0